Hét vertrouwde adres voor dierbenodigdheden
Opdrachtgever
De Dierenboetiek
Platform
Web
Techieken
Laravel
October CMS
Datum
jul. 2018
Vraag
Hoe zorgen we ervoor dat websitebezoekers dezelfde passie, ervaring en professionaliteit beleven als in de fysieke winkels?
De Dierenboetiek kenmerkt zich door haar professionaliteit en persoonlijke benadering richting haar klanten.
Wij kregen de vraag om bezoekers van de website de grote hoeveelheid van ervaring en passie te laten beleven op eenzelfde manier als zij in de winkels doen.
Doel
Een website die past bij de professionaliteit en persoonlijke benadering van De Dierenboetiek
Dat is dan ook het doel: een website die past bij de uitstraling van de fysieke winkels en daarbij voor dezelfde beleving zorgt.
Kennis, service en ervaring van het team dient overgebracht te worden aan de bezoeker.
Proces
Een klassieke en toch moderne website uitstraling
De winkels hebben een klassieke en toch moderne uitstraling zoals we die kennen uit de jaren 50. Deze uitstraling diende terug te komen op de website.
Kleuren als wit, zwart en een vleugje sepia hebben we verwerkt in het grafisch ontwerp.
Om kennis en ervaring te delen, hebben we een blog ontwikkeld. Medewerkers van De Dierenboetiek zijn hiermee in staat hun kennis en ervaring te delen met bezoekers van de website.
Resultaat
Een website die voorziet in het delen van kennis en ervaring
Door de introductie van een blogfunctie is De Dierenboetiek in staat kennis en actualiteiten te delen met haar klanten. De uitstraling van de website (online) sluit naadloos aan bij de fysieke winkels (offline).
De website is sinds kort gelanceerd en de eerste stap tot kennisdeling met het blog is gezet.
Met ons kennismaken en de mogelijkheden bespreken?
Neem contact op met Wouter Pluut. Hij helpt je graag verder.
Contact opnemen